SYDV PERSONEL ALIMI HAKKINDA
Osmancık Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı'na sosyal yardım ve inceleme görevlisi olarak iki personel alınacaktır.
2012-08-17 10:12:27

 

 

 

 

 

 

OSMANCIK SOSYAL YARDIMLAŞMA VE DAYANIŞMA VAKFI SOSYAL YARDIM VE İNCELEME GÖREVLİSİ ÜNVANLI SÖZLEŞMELİ PERSONEL ALIM İLANI

1-ADAYLARDA ARANAN NİTELİKLER          

1) Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak,

2) Medeni haklarını kullanma ehliyetine sahip olmak,

3) 18 yaşını bitirmiş olmak ve 35 yaşını doldurmamış olmak,

4) Askerlik görevini yapmış veya muaf olmak ya da askerlikle ilişkisi bulunmamak,

5) Kamu haklarından mahrum bulunmamak,

6) Türk Ceza Kanununun 53 üncü maddesinde belirtilen süreler geçmiş olsa bile; kasten işlenen bir suçtan dolayı bir yıl veya daha fazla süreyle hapis cezasına ya da affa uğramış olsa bile devletin güvenliğine karşı suçlar, Anayasal düzene ve bu düzenin işleyişine karşı suçlar, zimmet, irtikâp, rüşvet, hırsızlık, dolandırıcılık, sahtecilik, güveni kötüye kullanma, hileli iflas, ihaleye fesat karıştırma, edimin ifasına fesat karıştırma, suçtan kaynaklanan malvarlığı değerlerini aklama veya kaçakçılık suçlarından mahkûm olmamak,

7) Görevin özelliğine göre aşağıda belirtilen özel şartları taşımak,

8) 4 Yıllık Yükseköğretim Kurumlarından birinden mezun olmak ve ÖSYM tarafından 2011-2012  yıllarında yapılan Kamu Personeli Seçme Sınavında KPSSP3 puan türünde en az 60 puan almış olmak şartları aranır.

9) 4 Yıllık Yükseköğretim Kurumlarından mezun olmak ( İhtiyaç durumuna göre Mütevelli Heyeti Tarafından Siyasal Bilgiler Fakültesi, İktisadi ve idari Bilimler Fakültesi, Eğitim Fakülteleri ile Sosyoloji, Psikoloji, Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik, Halkla İlişkiler, İletişim ve Sosyal Hizmetler Bölümleri mezunları tercih edilecektir)

10) Görevini yapmasına engel olabilecek süreklilik arz eden fiziksel ve ruhsal hastalık ya da sakatlık ile özrü bulunmamak,

11) Sosyal İletişim becerisine sahip olmak.

12) İhtiyaç duyulması halinde Mütevelli Heyeti Tarafından; yabancı dil bilmek, işaret dili bilmek, bilgisayar programları kullanabilmek vb. özel şartlar da aranabilir.

2-BAŞVURU İÇİN İSTENEN BELGELER

Aşağıda istenen belgeler  31/08/ 2012 günü saat 17.00’ye kadar Osmancık Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Başkanlığına posta yolu ile veya elden teslim edilecektir.

1-İşe başvuru dilekçesi (Ev veya cep telefon numaralarının belirtmesi gerekmektedir.)

2- Bitirdiği okul veya çıkış belgesinin aslı veya onaylı sureti,

3- Üzerinde TC Kimlik numarası yazılı bulanan nüfus cüzdanının önlü arkalı onaylı fotokopisi,

4- KPSS Sonuç Belgesi onaylı fotokopisi,

5- Son 6 ay içerisinde çektirilmiş 3 adet vesikalık fotoğraf,

6- Çalışmasına engel olmayacağını gösteren sağlık raporu (Sözleşme imzalama aşamasında istenecektir)

7- Adli sicil kaydı (Sözleşme imzalama aşamasında istenecektir)

8- Varsa iş deneyim belgeleri fotokopisi ve CV,

9- Varsa Bilgisayar yeterlilik durumunu gösteren belgenin fotokopisi,

 3-SINAVA BAŞVURU VE SINAVA İLİŞKİN BİLGİLER

1- Başvurular 15/08/ 2012 tarihinde başlayıp, 23.08.2012 günü saat 24.00’ da sona erecektir. Başvurular Sosyal Yardımlar Genel Müdürlüğünün http://app.aile.gov.tr/vakifilan adresinden online olarak yapılacaktır.

Online başvuru yapan adaylar başvuru belgelerini şahsen veya iadeli taahhütlü posta yoluyla teslim etmek zorundadır. Belirtilen tarihten sonra yapılacak başvurular ile postada meydana gelebilecek gecikmeler dikkate alınmayacaktır, 

2- Mülakata başvurular içinden KPSS-P3 puanına göre en yüksek puanı alan ilk 6 aday çağrılacaktır. Mülakata katılmaya hak kazananlar Osmancık Kaymakamlığı’nın resmi internet adresi olan www.Osmancık.gov.tr adresinden 03/09/ 2012  tarihinde ilan edilecektir. Bu bildirim tebligat yerine geçecek olup adaylara ayrıca tebligat yapılmayacaktır.

3-.07.09.2012 tarihinde saat 10.00 ‘da Osmancık Kaymakamlığı toplantı salonunda mülakat yapılacaktır. Mülakat sonucunda puan sıralamasına göre ilk 2’ ye girenler sınavı kazanmış sayılacaktır. Diğer adaylar ise aldıkları puana göre yedek olarak sıralamaya gireceklerdir. 4857 Sayılı İş Kanunu’nun 15. maddesinde belirtilen deneme süresince yedek liste geçerli sayılacaktır. İşe girmeye hak kazananlar Osmancık Kaymakamlığı’nın resmi internet adresi olan www.Osmancık.gov.tr adresinden ilan edilecek olup, bu bildirim tebligat yerine geçecek ve adaylara ayrıca tebligat yapılmayacaktır. Vakfımız mülakat sonucunda personel alıp almamakta ya farklı sayıda almakta serbesttir.

 

BAŞVURU ve İLETİŞİM BİLGİLERİ
Başvuru yeri: Osmancık Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı
Yeni Mah. Hükümet Konağı Kat:1 
Osmancık SYD Vakfı: 0364 611 45 63

İLANEN DUYURULUR. 

 

12498 kez ziyaret edilmistir

Yorum Ekleyiniz
Adınız Soyadınız * :
E-posta Adresiniz * :
Başlık :
Yorum * :
Güvenlik Kodu * :
   
Kullanıcı Yorumları
fatma çıldır
2013.02.10 - 19:45
evraklar
sayın yönetici başvuruda istenen kpss sonuç belgesi noter onaylı mı olacak yoksa bilgisayar çıktısımı olacak. Bir de işe başvuru dilekçesi sosyal dayanışma vakfı sitesinde yapılan başvurunun çıktısı mı yoksa dilekçe mi yazılacak. bilgilendirirseniz çok sevinirim . şimdiden çok teşekkürler.
Yönetici Notu :
Bilgisayar çıktısı
buket yıldız
2012.10.02 - 17:11
evraklar
sayın yönetici belgelerimi geri gönderdiğiniz için çok teşekkür ederim.gayet disiplinli bi çalışma şekliniz olduğunu gösterdiniz diğer sydv başvurularım da oldu ama başka iller geri yoallamıyorlar tekrar teşekkürler
Yönetici Notu :
Biz teşekkür ederiz. Başarılar dileriz.
Gözde yılmaz
2012.09.27 - 21:19
evraklar
Merhabalar. Evraklarımın geri gönderilmesini istiyorum.Teşekkürler.
esma yapıcı
2012.09.18 - 14:05
ben başvuru yaptım..evraklarımı istemiştim ..göndreceginizi söylemiştiniz ama tam olarak nezaman gönderilecek bilgi verirmisiniz...posta yoluyolamı gönderilecek ayrıca...
Yönetici Notu :
Posta yoluyla gönderiliyor.Teşekkürler.
Ahmet ERGÜN
2012.09.14 - 13:26
evrak
İyi günler. Evraklarımın gönderilmesini rica ediyorum.
Yönetici Notu :
Evraklarınız gönderiliyor. Teşekkürler.
zehra özata
2012.09.09 - 21:37
evrak isteği
sonuç olumsuz çıktı malesef.. evraklarımı geri yollar mısınız acaba?
Yönetici Notu :
Belgeleriniz gönderiliyor. Teşekkürler.
şükriye er
2012.09.07 - 18:04
inanın ben anlayamıyorum artık eğitim fakütelerini ciddiye almamışsınız eyvallah ama bu kadar olmaz ne imiş evraklar zamanında teslim edilmemiş insaf ya insaf 5 gün önce elinize geçmiş alan kişi belli saat belli bu kadar olmaz yazıklar olsun
Yönetici Notu :
Aynı yorumu yapanlara verilen cevaplara lütfen bakar mısınız? Bu durum orada izah edilmiştir.
nursel
2012.09.05 - 13:47
evrak talebi
iyi günler ben de vakfınıza başvurdum ama mülakata çağrılmadım evraklarımı göndermenzi rica etsem mümkün mü ?
ayşe akbulut
2012.09.05 - 00:08
mesleki eğitim fakültesi,eğitim fakültesi olmuyormu
bu gerekçe olamaz çünkü bende eğitim fakültesi okudum ve öğretmenliğe ait bütün formasyon derslerini aldım.başvuru koşullarında EĞİTİM FAKÜLTESİ mezunları başvurabilir neden yazdınız o zaman.
Yönetici Notu :
Konu ile ilgili olarak bir önceki sorunuzda cevap verilmiştir. Teşekkürler.
hacer hakkoymaz
2012.09.04 - 21:30
evraklarimin tekrar teslim edilmesini talep ediyorum..
Yönetici Notu :
Teslim edilecektir.Teşekkürler.
realıstım_64
2012.09.04 - 12:36
yahu puan puan. ne akıllar var ınsanla 2 laf edemeyen ama kıtapları papagan gibi ezberleyen ne ınsanlar var orta derecede puan alsın düşük alsa kargayı bülbül diye satar ne dıyorsun buna yonetıcı işimize gerekli olanı alırız deniyor,adam 2 çift laf konuşamıyo farzettık o 6 kişi öyle olsun nolacak öbürlerini çürük domates diye attarlarsa.... asıl çürükler belki evindeki tezgahın üstünde...... senın emegıne de yazık öbürünün küne de bak pc önünde insanlara laf anlatıyorsun :(
cihan taş
2012.09.03 - 12:19
Cevap Bekliyoruz
sayın yönetici başvuru aşamasında yorumlara cevap veriyordunuz şimdi neden susuyorsunuz Bir cevap bekliyoruz şimdiden teşekkürler
Yönetici Notu :
Eğitim Fakültelerinin Sosyoloji, Psikoloji, Bilgisayar Sistemleri, Rehberlik gibi bölümlerinin dışındakiler bizim beklentilerimizi karşılayamayacağı düşünüldüğünden değerlendirmeye alınamamıştır.
cihan taş
2012.09.03 - 11:43
BİR AÇIKLAMA BEKLİYORUM
Evrakları 24.08.2012 tarihinde gönderip internet üzerinden takip ettim ve 27.08.2012 tarinde teslim alındı.Bende Emrah DEMİR arkadaşımla aynı sorunu yaşıyorum. Puanım 87,65 ve mülakata çağırılan arkadaşların puanlarından yüksek... Bir açıklama bekliyorum ilginize teşekkürler.
Yönetici Notu :
Başvuru evrakınız teslim alındı. Fakat Bölümünüzün ( Matematik Öğretmenliği ) bizim tercih ettiğimiz bölümler arasında olmamasından dolayı SYGM( Sosyal Yardımlar Genel Müdürlüğünün ) sisteminde evrak teslim alınmadı olarak gözükmektedir.
MERVE AKTAŞ
2012.09.03 - 11:22
belge
iyigünler. Ben sydv ilanına başvurmuştum fakat başvuru sonucum olumsuz.Gönderdiğim evrakları göndermeniz mümkün mü?İlginize teşekkür ederim.
Yönetici Notu :
Talep eden arkadaşların evrakları gönderilecektir.
nevzat ışkın
2012.09.03 - 10:36
mülakat listesi hakkında
81.57 puanla başvurdum puan listesi açıklanacaktı neden açıklanmadı?
Yönetici Notu :
Mülakata çağrılmayı hak kazanan kişilerin isimleri www.osmancik.gov.tr adresinden SYDV Personel Alımı Mülakat Listesi adlı başlıktan bakabilirisiniz.
ayşe akbulut
2012.09.03 - 09:39
belgeler ulaşmadı deniyor
merhaba belgelerimin zamanında teslim edilmediği için başvurumun değerlendirmeye alınmadığı söyleniyor,oysaki benim elimde iadeli taahüdlü posata fişi var ve 27.08.12 de oraya ulaşmış ve yetkililer imzalamış neye göre yapılıyor bu işler anlamadım lütfen dikkate alırmısınız
Yönetici Notu :
Başvuru evrakınız teslim alındı.Fakat Bölümünüzün (Hazır Giyim Öğretmenliği ) bizim tercih ettiğimiz bölümler arasında olmamasından dolayı SYGM( Sosyal Yardımlar Genel Müdürlüğünün ) sisteminde evrak teslim alınmadı olarak gözükmektedir.
ŞERİFE SEZİKLİ
2012.09.03 - 08:45
personel alımı
mülakata çağrılan adaylar bugün belli olacak sitenizi takip ediyoruz bakalım ne olacak
Yönetici Notu :
Mülakata çağrılmayı hak kazanan kişilerin isimleri www.osmancik.gov.tr adresinden SYDV Personel Alımı Mülakat Listesi adlı başlıktan bakabilirisiniz.
hacer hakkoymaz
2012.09.02 - 18:32
mulakata alinip alinmayacagimizi nerden ogrencez aceba
Yönetici Notu :
Mülakata çağrılmayı hak kazanan kişilerin isimleri www.osmancik.gov.tr adresinden SYDV Personel Alımı Mülakat Listesi adlı başlıktan bakabilirisiniz.
Emrah DEMİR
2012.09.02 - 14:55
Neler oluyor ?
Evraklarınızı teslim etmediğiniz için iş başvurunuz değerlendirmeye alınmadı. (Posta yolu ile gönderdim ve göndereli 10 gün oluyor hatta telefon ile posta yolu ile kabul olunup olunmadığınıda sordum) Bir açıklama bekliorum ilginize teşekkürler.
Yönetici Notu :
Başvuru evrakınız teslim alındı.Fakat Bölümünüzün ((Tasarım ve Konsrtuksiyon Öğretmenliği) bizim tercih ettiğimiz bölümler arasında olmamasından dolayı SYGM( Sosyal Yardımlar Genel Müdürlüğünün ) sisteminde evrak teslim alınmadı olarak gözükmektedir.
Emrah DEMİR
2012.09.02 - 14:49
Neler oluyor ?
Evraklarınızı teslim etmediğiniz için iş başvurunuz değerlendirmeye alınmadı. (Posta yolu ile gönderdim ve göndereli 10 gün oluyor hatta telefon ile posta yolu ile kabul olunup olunmadığınıda sordum) Bir açıklama bekliorum ilginize teşekkürler.
hülya
2012.09.02 - 13:28
benim başvuru sayfamda belgeri teslim etmediğiniz için başvurunuz kabul edilmemiştir yazıyor.benım belgelerim sizin elinize 27 sınde ulaştı ben kargo takıpten ulaştığını gördüm.bir açıklama getirir misiniz bu olaya.ayrıca belgelerim de iadesini istiyorum
Yönetici Notu :
Başvuru evrakınız teslim alındı.Fakat Bölümünüzün bizim tercih ettiğimiz bölümler arasında olmamasından dolayı SYGM( Sosyal Yardımlar Genel Müdürlüğünün ) sisteminde evrak teslim alınmadı olarak gözükmektedir. Talep eden arkadaşların evrakları gönderilecektir.
Selim AYABAKTI
2012.09.02 - 12:42
değerlendirme
Başvuru sayfamda evraklarınız bıze ulasmadıgından basvurunuz degerlendırılmemıstır yazmaktadır.Evraklarımı kargo ile yollamıs ve kurumunuza ıletıldıgıne dair bilgi mesajı almıstım.Bu konuda bilgi almak ıstemekteyim
Yönetici Notu :
Başvuru evrakınız teslim alındı.Fakat Bölümünüzün ((Biyyoloji) bizim tercih ettiğimiz bölümler arasında olmamasından dolayı SYGM( Sosyal Yardımlar Genel Müdürlüğünün ) sisteminde evrak teslim alınmadı olarak gözükmektedir. .
BUKET YILDIZ
2012.09.02 - 12:21
belgeler
online başvurumu 17 ağustosta yapıp 18 inde ptt kargo ile belgelerimi yolladım nasıl ulaşmaz amasya osmancık arası en geç 1 güne giderdi şaşırmış durumdayım çok ayrıca evraklarımı geri teslim nasıl alıcam
Yönetici Notu :
Başvuru evrakınız teslim alındı.Fakat Bölümünüzün (Sosyal Bilgiler ) bizim tercih ettiğimiz bölümler arasında olmamasından dolayı SYGM( Sosyal Yardımlar Genel Müdürlüğünün ) sisteminde evrak teslim alınmadı olarak gözükmektedir. Talep eden arkadaşların evrakları gönderilecektir.
sibel lap
2012.09.02 - 12:21
zehraya katılıyorum tamam puanları yüksek olanlar yerleşmiş olabilir ama üçünde açıklanacak bir sonuç bugünden veriliyorsa ben bu yerleştirme de bir art niyet ararım maalesef .
Yönetici Notu :
Sonuçlar 03.09.2012 tarihinde www.osmancik.gov.tr adresinden ilan edilmiştir.Fakat SYGM ( Sosyal Yardımlar Genel Müdürlüğünün ) açmış olduğu sistem üzerinden sadece kendinizle ilgili bölümü görebilmektesiniz kabul edilen bölümlerin evrakları teslim alındı, kabul edilmeyen bölümlerin evrakları da teslim alınmadı olarak görebilmektesiniz.Mülakata katılacak kişiler söylediğimiz tarihte açıklanmıştır.
elida ercan
2012.09.02 - 12:01
geri
ben gönderdiğim belgeleri geri almak istiyorumda bunun için ne yapmam gerekiyor
Yönetici Notu :
Evraklarınız iade edilecektir. Teşekkürler.
hüseyin şaşkın
2012.09.02 - 00:52
başvuru
ben evrakları 5 gün öncesinde kargo ile gönderdim şimdide evraklarınızız teslim etmediniz diyor nasıl oluyor kargo 2 gün içöerisende ulaşıtrrım demişti bi açıklama bekliyorum siziden
Yönetici Notu :
Başvuru evrakınız teslim alındı. Fakat Bölümünüzün bizim tercih ettiğimiz bölümler arasında olmamasından dolayı SYGM( Sosyal Yardımlar Genel Müdürlüğünün ) sisteminde evrak teslim alınmadı olarak gözükmektedir.
İbrahim KANAKOĞLU
2012.09.01 - 22:49
evrak teslimi
aynı şekilde benim de başvuru sayfasında evraklarınız teslim edilmediği için iş başvurunuz kabul edilmemiştir yazmakta. halbuki iadeli tahadütlü olarak gönderdiğim evraklar, yerine ulaştığı hem ptt sitesinin gönderim takibinde görülmekte hem de iade edildiğine dair tahadüt kartı bana teslim edilmiştir. bunun sebebini öğrenmek istiyorum. teşekkürler.
Yönetici Notu :
Başvuru evrakınız teslim alındı. Fakat Bölümünüzün (Sosyal Bilgiler Öğretmenliği ) bizim tercih ettiğimiz bölümler arasında olmamasından dolayı SYGM( Sosyal Yardımlar Genel Müdürlüğünün ) sisteminde evrak teslim alınmadı olarak gözükmektedir.
.. ..
2012.09.01 - 22:22
Eğitim fak. kabul edilmemiş hani sartlarınızda egitim fak. de vardı neden kabul edilmedik ????????
zehra özata
2012.09.01 - 15:57
anlamadım
başuru sayfasında değerlendirme sonucunda başvurunuz kabul edilmemiştir yazıyo.iyi de sonuçlar hani 3 ünde açıklanacaktı. evraklarımın hepsi tamdı. puanım da 76 neden elendim bilmek istiyorum
Yönetici Notu :
Sonuçlar 03.09.2012 tarihinde www.osmancik.gov.tr adresinden ilan edilmiştir.Fakat SYGM ( Sosyal Yardımlar Genel Müdürlüğünün ) açmış olduğu sistem üzerinden sadece kendinizle ilgili bölümü görebilmektesiniz kabul edilen bölümlerin evrakları teslim alındı, kabul edilmeyen bölümlerin evrakları da teslim alınmadı olarak görebilmektesiniz.Mülakata katılacak kişiler söylediğimiz tarihte açıklanmıştır.
murat sen
2012.08.29 - 11:37
taban tavan puan
taban tavan puan ları öğrenebilirmiyiz
Yönetici Notu :
Sonuçlar 03.09.2012 tarihinde www.osmancik.gov.tr adresinden ilan edilmiştir.
Ali Kemal
2012.08.29 - 10:39
Dilekçe
Yazık gerçekten şu yorumlara baktığım zaman durumumuz içler acısı. Lisans eğitimini tamamlamış insanlar daha dilekçe yazmaktan acizler ve memur olmayı düşünüyorlar. Kpss puanı yüksek olanlarda büyük ihtimal bu kuruma memur olacaklar artık her dilekçe lazım olduğunda internette sorarlar.
Yönetici Notu :
Teşekkürler
halil ibrahim bulut
2012.08.28 - 23:26
İyi günler, ben daha önce gönüllü olarak çalıştım bir sosyal yardımlaşma kurumunda yani nacizane tecrübeli sayılırım, mülakata çağırılmamda yada çağırılmamamda etkili olurmu bu ?
Ahmet
2012.08.28 - 22:52
Evrakların geri gönderimi hususunda...
Bundan üç dört ay kadar önceki alım fiyaskosundan sonra böyle bir sistemin getirilmesi iyi oldu, lakin çok art niyetli olarak başvuran arkadaşlar var. Yorumlara da baktığımda 90 da felan kapatacağı kanaati oluştu ben de. Adam almış puanı her yere başvuruyor hakkıdır, fakat bizatihi yüksek puan alıp da art niyetle başvurup sonra da mülakat ilan edildiğinde gitmeyenler bunun vebalini nasıl öderler bilemiyorum. Gönderdiğimiz evrakların tekrar alımı yani bize gönderimi hususunda ne yapmamız gerekiyor sayın yönetici? Teşekkürler
hacer hakkoymaz
2012.08.28 - 09:38
mulakata cagrilmadigmiz takdirde belgelerimizin iadesi nasil mumkun ocak aceba
dilaraaaa
2012.08.27 - 22:10
sydv
puanları yüksek olan arkadaşlar siz niye başvuruyosunuz ben anlamıyorumki.2-3 gün sonra kılavuzlar yayınlanacak atanıp gideceksiniz sydv başvurunuzu boşa yapmış olmakla kalmayıp sizin yüzünüzden benim gibi puanı 78 vb. olan arkadaşların önünü kesmiş olacaksınız,6 kişi puan sıralamasına göre mülakata çağırılacak biz o sıralamaya bile giremicez.buna da boşuna başvurduk sanırım.....
ebru
2012.08.27 - 15:37
Merhaba;mülakata çağırılmadığımız taktirde başka ilanlara başvurabiliyor muyuz? yoksa yine de sürecin tamamlanmasınımı bekleyeceğiz?
mehmet sade
2012.08.27 - 13:06
adres
adresinizi alabilir miyim?
Yönetici Notu :
SYDV Osmancık Kaymakamlığı Osmancık ÇORUM
e_t
2012.08.26 - 22:45
neden!!!
-YÖNETİCİMİZ-Diğer illerin başvuru koşullarında ikametgah şartı varken misal 'hatay'da ikametgahı olmalı'maddesi varken sadece çorumdan başvuru alıyoruz yok.bu kriteri diğer iller yapmış,biz neden yapmamışız zaten her ilde ünv'li işsizler var,her il kendine çare bulsun LÜTFEN!
Yönetici Notu :
Bizim amacımız işsizlere iş bulmak değil, işimize yarar personel almak. İşsizlerin iş bulmaları kendi ve sektörlerinin sorunlarıdır. Başarılar.
Ötüken Öztürkler
2012.08.26 - 20:50
Merhabalar, anlayışla karşılayacağınızı düşünerek bir soru sormak istiyorum: mülakata çağrılacak kişiler puanı en yüksek olan kişiler ise neden cv yada diğer belgeleri istiyorsunuz acaba bu deneyimler sertifikalar etkili oluyor mu?Ben cv de belirttim ancak sertifikalarımı belgesini göndermedim.Teşekkürler.
serpil user
2012.08.26 - 14:57
iyi günler.. şimdi başvuran arkadaşların bazıları puanlarını yazmışlar bazı puanlar 85 üstü hatta 93 puan alan arkadaşlar var eğer puan sıralamasıyla mülakata çağrılırsa tabiki onlar gidecekler.. benim korkum bu arkadaşlar birkaç ay çalışıp sonra daha iyi bir atama yapıldığında sydv yi bırakıp oraya başvurmaları.benim puanım 82.5 ama bakıyorum ki şansım düşük puanı daha yüksek arkadaşlar bir kaç ay sonra bırakacaksanız lütfen yazmayın siz zaten yerleşirsiniz gerçekten bu işe ihtiyacı olanlar var.. emekli olana kadar çalışıp kimsenin hakkını yemeyecek insanlar var.. teşekkürler
uğur tan
2012.08.25 - 13:28
Merhaba, ben iadeli taahütlü gönderemedim yetiştiremediğim için kargo ile yolladım bir problem teşkil eder mi acaba. Şimdiden teşekkürler.
önder fındık
2012.08.24 - 19:05
halimiz ne olacak?
ben osmaniyenin kadirli ilçesinden başvuru belgelerimi bugün gönderdim. sınavdan 80 aldım. yöneticimizden ricam bu puanla mülakata kalıp kalamayacağımdır.bu konuda bilgi verirse sevinirim
onur özkan
2012.08.24 - 13:43
88.6 ile başvurdum hayırlısı...
Arzu Demirbaş
2012.08.24 - 10:39
Kpss Onaytilmasi
Kpss Sonuc Belgesini Nerede Onaylatıcam ?
mehmet özen
2012.08.24 - 00:04
puan 87 ama zor gibi ya milletin nasıl bilmiyorum da yüksektir..
Ahmet
2012.08.23 - 23:05
Başvurular elektronik ortamda bitti...
Sayın yönetici, başvurular elektronik ortamda sona ermiştir de merak ettiğim husus kaç kişinin elektronik ortamda başvurduğuyla alakalı olacaktı. En azından kendimiz adına olabilitesini değerlendirmek adına cevaplarsanız sevinirim.
Yönetici Notu :
800 kişiye yakın başvuru var.Başarılar
Mustafa EKER
2012.08.23 - 21:34
servis hatası
saatlerdir online başvuru için verilen linke girmeye çalışıyorum fakat link hata veriyor.yarın tekrar online kayıt yapma imkanımız varmı. Sitenin verdiği bu hatanın bir telafisi olmalı.İçinde bulunduğum bu mağduriyetin giderilmesi için gereğinin yapılmasını bilgilerinize arz ediyorum. iyi akşamlar teşekkür ediyorum.
eren erdener
2012.08.23 - 20:38
sydv
benm puanım 93 umarım adaletleı olur..
MERT CAN
2012.08.23 - 18:48
işe başvuru dilekçesi.
hendek kaymakamlıgının ınternet sitesinde,mayıs ayındaki sydv ilanındaki işe basvuru dilekçesine bakabilirsiniz örnek olması açısından. kolay gelsin
BUSE KARA
2012.08.23 - 16:45
bilgisayar sertifikası
Merhaba. bilgisayar dersini üniversitede aldığıma dair not döküm belgesini ekleyebilir miyim? Saygılar sunarım.
Hakan yalçınkaya
2012.08.23 - 15:34
p3 puanım 89 olur mu ki.. inşaallah olur herkese başarılar...
OLGUN ÖZTÜRK
2012.08.23 - 11:42
Askerlik
Merhabalar. 2012 Kamu Yönetimi mezunuyum. Ben dün diplomamı aldım henüz gidip askerliğimi tecil ettiremedim. Evrakları gönderdikten sonra tecil ettirsem sıkıntı olur mu?
erdem erdogdu
2012.08.23 - 11:28
Baraj hakkında
KPSS P3 den 72 puanım var. Mülakata çağırılma imkanım var mı? Saygılar
ebru çiftçioğlu
2012.08.23 - 09:43
İş Başvuru Dilekçesi Hk.
İyi günler, iş başvuru dilekçesinin bir örneğine nasıl ulaşabilirim?
MERT CAN
2012.08.23 - 00:56
dilekçe çözüm
dilekçe örneğini şu linkten öğrenebilirsiniz. yöneticimizi en azından bu sorudan kurtaralım.
Yönetici Notu :
Verdiğiniz link çalışmıyor.Teşekkürler.
kemal
2012.08.22 - 21:47
teslim tarihi
sayın yonetici yukarıdaki yazıda son tesli tarihi 31.08.2012 yazıyor anacak başvuru ekranında 28.08.2012 yazıyor hangisi geçerlidir acaba?
Yönetici Notu :
31.08.2012.Başarılar
ahmet k
2012.08.22 - 20:49
dilekçe yazamayan
ben de yarın belgeleri elden teslim etmeyi düşünüyorum yoneticinin her yoruma ayrıntılı cevabı ıcın de ayrıca tşkler gercekten bilgilendirici oldu ama bir noktada kişisel fikrimi beyan etmek istiyorum dilekçe yazmayı bılmeyenler böyle işlere hiç başvurmasın daha iyi bence herkese başarılar
İbrahim KANAKOĞLU
2012.08.22 - 19:07
işe başvuru dilekçesi.
merhabalar. işe başvuru dilekçesi örneği vermeniz mümkün mü ? teşekkür ederim.
ahmet ahmet
2012.08.22 - 18:47
Sözlesme imzalama asamasında lazım olan belgelerınde mulakat oncesı teslımı gerekıyor mu ? yoksa kabul edıldıkten sonra mı? tesekkurler.
ihsan ustaoğlu
2012.08.22 - 18:37
personel alımı
sağlık raporu hangi kurumdan alınacak,sağlık ocağından alsak yeterlimi? Başvuru sonuçları(mülakata çağrılması) ne zaman belli olacak? sonuçları
ferda altun
2012.08.22 - 18:13
başvurumu www.sosyalyardimlar.gov.tr adresinden yapabildim sistem sorunu hatasını yaşayan arkadaşlar dikkate alsınlar. teşekkürler
ferda altun
2012.08.22 - 16:35
sistem hatası
merhaba verilen internet adresinden başvuru yapamıyorum hata veriyor ne yapabilirim
zekiye tunç
2012.08.22 - 16:21
belgelerin onaylatılması
ben bugün postaya verdim belgeleri.İNŞAALLAH hakkkımızda hayırlıysa olur.ancak şöyle bir durum var keşke şu belgeleri onaylatmaya gerek olmadığını daha önceden bildirseydiniz.çünkü bugün notere 60 tl vererek onaylatıp gönderdim belgeleri.bu işsizlikte o 60 tl bile ne kadar önemli takdir edersiniz.üzüldüm gerçekten bu duruma.bu arada kpss puanım 74 İNŞAALLAH bugünki uğraşlarım boşa çıkmaz...
Yönetici Notu :
Balşarılar
fethi demirbilek
2012.08.22 - 13:28
SORU
MERHABA İLGİLİ YÖNETİCİ, MÜLAKAT LİSTESİ OLUŞTURULDUKTAN SONRA EVRAK TESLİMİ VEYA GÖNDERİMİ YAPILMASI DAHA DOĞRU OLMAZ MIYDI ? SÜREÇ YANLIŞ İŞLEMİYOR MU ACABA ?
kemal
2012.08.22 - 13:20
ikametgah
merhabalar benim puanım 85...geçen donem başvurdum en az 90 gibi puanla kapattı sydv puanları..ikamet şartı varmı acaba çünkü her taraf istiyor artık
gürkan bilir
2012.08.22 - 13:05
dilekçe
gereken başvuru dilekçesi nasıl yazılacak yardımcı olun lütfen.birde postayı yukarıdaki iletişim adresine mi gönderiyoruz?
gürkan bilir
2012.08.22 - 13:05
dilekçe
gereken başvuru dilekçesi nasıl yazılacak yardımcı olun lütfen.birde postayı yukarıdaki iletişim adresine mi gönderiyoruz?
Yönetici Notu :
İletişim adresi doğrudur. Diğerinin cevabı bir önceki yorumda mevcuttur.Başarılar.
NESİL TIMBIL
2012.08.22 - 12:24
iş deneyim belgeleri
İş deneyim belgelerini nerden temin edebiliriz?Ayrıldığımız işlerle ilgili belgeler nerden alınır?Çalıştığım bazı pozisyonlarda Sigortam yatırlmadığından ispat etmem nasıl olacak?
osman yılmaz
2012.08.22 - 12:17
başvuru ile ilgili soru
askerlik tecil belgemizi gönderecekmiyiz evrakların arasında ?
yılmaz bey
2012.08.22 - 12:14
başvuru ile ilgili soru
mezuniyet belgesini üniden onaylatmaya gerek yok mu fotokopi yeterli mi ?
Yönetici Notu :
Yeterlidir.Başarılar.
semra yıldızbaş
2012.08.22 - 11:59
Sözleşmenin koşulları hakkında nereden bilgi alabiliriz ?
esma yapıcı
2012.08.22 - 11:43
işe başvurma dilekçesini nasıl yazıcaz...ayrıca başka başvuruya başvurumazsınızdan kastınız bu sydv ilanları için mi mülakat belli olmadan başvuramıcaz..ayrıca adres olarak evraklar nereye gönderilecek tam adres verebilirmisiniz
Harun TAŞ
2012.08.22 - 11:11
Belgelerin Onaylatılması
İlanda bahsedilen, Mezuniyet, Kimlik Fotokopisi ve Kpss Sonuc Belgesini Noter den mi onaylatıyoruz.
Yönetici Notu :
harun demir
2012.08.22 - 11:10
Teknik Eğitim Fakültesi Bilgisayar Öğretmenliği Bölümü mezunları başvuru yapabilir mi?
ensar
2012.08.22 - 10:46
resimlerimiz
sonuçta ilk 6 kişi çağlılacak ama başvuranlar daha çok ve başvuran herkes 3 adet vesikalık resim verecek mülakata çağrılmama durumunda belgeler ve vesikalık resimler geri verilecek mi acaba
Yönetici Notu :
İsterseniz tabiki geri verilecektir. Başarılar.
ferhan karademir
2012.08.22 - 10:35
kpss sonuc belgesi
kpss sonuc belgesinin onaylı fotokopisi isteniyor.herhangi bir onay yaptirmadan sadece internet ciktisi olarak almamız yeterli mi?
Yönetici Notu :
Yeterlidir. Başarılar.
Nesil TIMBIL
2012.08.22 - 10:31
iş başvuru dilekçesi
iş başvuru dilekçesi diye istenen belgeyi kendimiz yazacakmışız.Bu dilekçenin bir örneğini yada içeriği hakkında bilgi verebilir misiniz?Teşekkürler.
Yönetici Notu :
Bunu da lütfen siz araştırın ve yazın. Dilekçe örneği de biz yazarsak sizin yerinize biz başvurmuş gibi oluruz.Başarılar.
MERVEP
2012.08.22 - 10:00
ikamet
mrb benim merak ettiğim şu ben başvuru yaptım puanım 80 İİBF mezunuyum acaba kaç kişi alınacak ve ikamete göre mi tercih ederler ben samsun luyum şansım nedir? ona göre evrak göndericem.
Yönetici Notu :
Aynı yorumu lütfen birden çok göndermeyiniz. İki kişi alınacak ve ikamet şartı yok.Başarılar.
vedat ağcalı
2012.08.22 - 09:45
torpil varmı gerçekten yaa
:( torpil varmı gerçekten yaaa..bide benim puanım 78 :( hiçmi mülakata çağrılma şansım yok
Yönetici Notu :
Torpil patlayıcı madde satanlarda bulunur. Ama yazdığınız gibi konuşuyor ve de sözlüde sorulara aynı cevapları veriyorsanız sizin torpile gerçekten ihiyacınız var diyecektik ki, o bile yetersiz kalır. (Türkçede bide diye bir sözcük bulamadık, en yakın olarak pide sözcüğü var)
Ziya fırat
2012.08.21 - 21:24
puan
meraba arkadaşlar başvurmaya karar verenler p3 puanlarını yazarsa herkes fikinir edinip ona göre evrakları ulaştırır ve ye ulaştırmaz boşuna ümit bağlamaz en azından teşekkür ederim..
Emel TÜRKER
2012.08.21 - 15:34
Belgelerin onaylanması
İlanda sözü edilen Mezuniyet belgesi ve nüfus cüzdanı fotokopisini nerden onaylatacağız?
Yönetici Notu :
Belgelerin fotokopileri yeterlidir. Başarılar.
arif akdemir
2012.08.20 - 17:58
iş başvuru dilekçesi
iyi günler. iş başvuru dilekçesini nerden temin edeceğiz? bilgilendirirseniz sevinirim iyi bayramlar...
Yönetici Notu :
İş başvuru dilekçesini kendiniz yazacaksınız. Başarılar.
Ceylan Ergün
2012.08.19 - 22:39
sdyv ile ilgili
bende zeliha ile aynı sorunu yaşıyorum biri yardımcı olabilir mi acaba..??
Yönetici Notu :
Başvurunuzu yaptıktan sonra 31.08.2012 tarihine kadar, Vakıf Başkanlığına posta yolu ile veya şahsen teslim edilmesi gerekmektedir. Başarılar.
Sevgi Çayırlı
2012.08.19 - 21:33
SYDV BASVURU
Merhaba ben iş basvurusu yaptım ancak ıstenen belgelerde ıs basvuru formu denıyor ben onu anlayamadım. O formu nereden temın edecegız acaba bılgılendırır mısınız?
Yönetici Notu :
İş başvuru formu değil. İş başvuru dilekçesini kendiniz yazacaksınız. Başarılar.
elida ercan
2012.08.18 - 22:15
onay
kpss sonuç belgesini nereye onaylatacaz peki
Yönetici Notu :
Çıktısı yeterli, kontrolünü yapmak mümkün.Başarılar.
Buket Yıldız
2012.08.18 - 15:28
sdyv
Herkes için en hayırlısı olması dileğiyle başarılar
Yönetici Notu :
Biz de hepinize başarılar diliyoruz.
ÖZLEM TEK
2012.08.18 - 15:04
SYDV memur alımı
Başvuru için istenen 6. ve 7. mad.lerdeki sözleşme imzalanırken istenecek belgeleri ilk gitmesi gereken belgelerle mi getircez yoksa mülakatı geçtikten sonramı getirmemiz gerekiyo.yardımcı olur musunuz mümkünse lütfen
Yönetici Notu :
Mülakatı geçtikten sonra getirilmesi gerekiyor. Başarılar.
demet yildiz
2012.08.18 - 14:13
sdyv alımı
merhaba ılanıza basvurmak ıstıyorum ama posta yoluyla ıle gonderılecek belgeler arasında ıs basvuru dılekcesı denıyor. o dılekceyı nerden bulcaz ve egıtım fak. mezunları basvurabılıyor degıl mı?
Yönetici Notu :
İş başvuru dilekçesini kendiniz yazacaksınız. Eğitim Fakülteleri Başvurabiliyor. Başarılar
muhammed aktay
2012.08.18 - 12:05
OSMANCIK SOSYAL YARDIMLAŞMA VE DAYANIŞMA VAKFI SOSYAL YARDIM VE İNCELEME GÖREVLİSİ ÜNVANLI SÖZLEŞMELİ PERSONEL ALIM İLANI
merhabalar ben zonguldak ereğliden muhammed aktay. internetteki ilanınızı gördüm ön başvurusunu yaptım. posta yoluyla gönderilecek belgeler arasında diploma,nüfus cüzdanı,kpss sonuç belgelerinin onaylı fotokopisi isteniyor. bu sadece fotokopi mi oluyor bunu soracaktım şimdiden teşekkürler.
Yönetici Notu :
Fotokopiler yeterlidir sadece KPSS sonuç belgesinin internet çıktısı olması gerekli.Başarılar.
olcay çelik
2012.08.18 - 08:48
başvuru
mezuniyet belgemin onaylı suretini gönderip kazanamadığım takdirde bu sureti geri almam mümkün mü,fotokopi yeterli olmaz mı?
Yönetici Notu :
Mümkündür.Başarılar.
mehmet çakır
2012.08.18 - 03:52
askerlik tecilli ise başvurulmuyor mu?
Yönetici Notu :
Başvurlulabiliyor.Başarılar.
asude yiğitbaşı
2012.08.17 - 21:53
Sdyv alımı belge teslim tarihi
ben netten başvuru yaptım belge son teslim tarihi28/08/2012 olarak belirtiliyo sizin sitenizde 23/08/2012 olarak görünüyor. hangisi doğru acaba??
Yönetici Notu :
28.08.2012 sistem üzerindeki evrak teslim tarihi. 23.08.2012 internet üzerinden iş başvuru bitiş tarihi.Başarılar.
emre eren
2012.08.17 - 19:30
ilanla ilgili
Merhaba..bende basvurcam ama puanları merak ediyorum nasıl arkadaşalr ?
Yönetici Notu :
Biz de bilmiyoruz.Başarılar.
KEVSER KIZMAZ
2012.08.17 - 18:41
iyi günler. İlana başvuru yapmayı düsünüyorum ancak kpss sonuç belgesinin onaylı fotokopisini nasıl alacağız, İnternetten alacağımız çıktı yeterli değil mi? Ya da onaylatmak gerekiyorsa nereye onaylatacağız? Teşekkürler
Yönetici Notu :
İnternetten aldığınız çıktı yeterlidir.Başarılar.
a@a.net
2012.08.17 - 18:33
İyi günler.. benim bir sorum olacak. Biz internetten başvuru yaptık diyelim... Belgelerimizi( kpss sonuç belgesi, resim vs..) ne zaman teslim edeceğiz? Mülakat sonuçlarını kazandıktan sonra mı göndereceğiz önce mi? Anlamadım..
Yönetici Notu :
Mülakat öncesinde
fuat demir
2012.08.17 - 16:36
Soru
Merhaba adaylara ilan edilen Adaylar, başvurulan pozisyon için mülakat listesi açıklanıncaya (mülakat listesine girilmesi durumunda mülakat sonuçlanıncaya) kadar başka bir pozisyona başvuramazlar bilgisini ayrıntılı olarak açıklamanız mümkün mü acaba?
Yönetici Notu :
Sistem üzerinden bir kişi bir iş başvuru yapabiliyor. Başvuru yapmış olduğu vakıftaki mülakata girecekler listesi belirlendikten sonra mülakata hak kazanamamış iseniz sistem üzerinden başka bir vâkıfa başvuru yapabilirsiz. Şayet mülakata girmeye hak kazanmış iseniz mülakat işlemleri sonuçlanıncaya kadar başka bir vâkıfa başvuru yapamazsınız. Başarılar.
Mert Yılmaz
2012.08.17 - 16:21
İş başvurusu
Merhabalar,ilana başvuracağım ama kasımda da kpssden tercih yapmayı düşünüyorum eğer atamam gelirse işi bırakma gibi bir olanağımız oluyor mu? yardımcı olursanız sevinirim.
Yönetici Notu :
Bırakabilirsiniz. Başarılar.
Zeliha Saydam
2012.08.17 - 15:27
Sdyv alımı ile ilgili
İyi günler.. benim bir sorum olacak. Biz internetten başvuru yaptık diyelim... Belgelerimizi( kpss sonuç belgesi, resim vs..) ne zaman teslim edeceğiz? Mülakat sonuçlarını kazandıktan sonra mı göndereceğiz önce mi? Anlamadım..
Yönetici Notu :
Başvurunuzu yaptıktan sonra 31.08.2012 tarihine kadar Vakıf Başkanlığına posta yolu ile veya şahsen teslim edilmesi gerekmektedir. Başarılar.
Şerife Sezikli
2012.08.17 - 14:49
İş başvurusu
Merhabalar, SOSYAL YARDIM VE İNCELEME GÖREVLİSİ ALIM İLANINA BASVURDUM.FAKAT ALIM SAYISI ÇOK AZ 2 KİŞİ. İNSAN BAŞVURMAK BİLE İSTEMIYOR AMA BİR ÜMİT İNŞALLAH OLUR.
Yönetici Notu :
Alınacak personel sayısı iki kişidir.Başarılar diliyoruz.